NYC från mobilen


Drapering

Lol, denna är inte tagen med min mobil, men är det såhär jag ser ut i profil?? Som ett djur??
På Korean art fair för övrigt. Jag håller på och försöker lära mig lite koreanska...Går bra första
fem min sen glömmer jag bort. Helvetee råå!!

Hängde lite hos shawna

Marie fyllde år! titta en sån fin tårta.

:)

Shawna plus vin plus tavla

Marie och Twan!

Chuck Closes flickvän fyllde år!

Utsikt från skolan

Forte Green. Köpte inget, men det var värt det ändå. Titta bara.

Målar kroki för första gången i livet. Det är ju svinamysigt.
'
Utsikt från tak i Willamsburg

Svenskar!

Hemma hos Kirk med Chase. Världens finaste människor.

SEXSHOW!!!

Mer!

Önskar det var från kameran, men jag är för lat. Herregud. Jag måste skaffa en kortläsare.





Kommentarer
Postat av: Mathilda

gud vad jag saknar dig! du ser ut att ha det fantastiskt. jag saknar dock inte en sekund kroki. jag var urusel. kanske för att vår senaste modell luktade illa. typ smutsigt kön.. tyvärr.

Postat av: cami

åh älskling saknar dig med! haha man får tänka bort sånt och ba köra!

2011-03-06 @ 08:10:48
Postat av: Sofie i San Francisco

Andra kusten hej!

2011-03-10 @ 09:09:51
URL: http://scienceandletters.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback