meimei och guigui



Befinner mig i NYC nu! Sov hos Jed och hans kille Mike inatt. Dom har två tekoppschihuahuor LOOL!! Dom är helt
hysteriska och ASSMÅ! Iaf...gissa vad jag sover i??? I en kinessäng gjord för en prinsessa som jag asso. Den är antik och ashård och grym på alla sätt. dessutom har han tryckt in den i ett litet rum så hela sängen är liksom rummet= great.

Aja, vad mer? Imorgon ska jag skriva in mig på skolan! Och jag åt en ASGOD pasta idag på nå hippt ställe och Jed tog mig dessutom till en helt sjukt grym bokaffär. Han använder google maps för att hitta till ställen. Jag vill också ha en iPhone. Tyvärr verkar det lite svårt att gå åt rätt håll för vi har går fel hela tin?

Somnar om nu. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback