teacups


hur söeta???

dom är små. fryser asmkt hela tiden. tycker mest om att få ligga i knät och snooza lite.

iaf..har fått nycklarna till lägenheten jag ska bo i en vecka framöver. kanske längre. den är tight. två blir kanske tight.
träffade eli. han är så fin. vi chillade och jag drack en fizzyfizzy och åt en maffig bagel. nu är jag hemma hos jed och mike. mike har visat mig allt han äger från bang olufsen. kan allt om det senaste nu. ska dricka ett glas vin med tekopparna och bögarna strax. mike har beställt kinesmat. vill mest sova. var i skolan idag också. fick panik. DEN ÄR SÅ HIMLA STOR. och alla går runt med en latte i handen och är så himla fräscha och fäshion. själv gick man runt med en snus under läppen och chihuahuakiss på brallan. fick dessutom torgskräck i matsalen. kändes som om jag va en utstött i en sån där high school-film. irrade runt. gick fel. gick rätt. har sett mitt schema. imorgon har jag min första lektion i drapering. är så nervös. elis kompis sa att jag skulle tänka: I own this place. så det ska jag göra.

härrå

Kommentarer
Postat av: sofia

hej hopp!! soft å va nervös det betyder ju att du är på ett ställe som intresserar dig och kommer utveckla dig på något sätt. så gla för din sköll. jag e inte så nervig i skolan men det känns skitbra på annat sätt!

pussipussi you rock

2011-02-01 @ 16:52:15
Postat av: miranda

HEJA MENG!

2011-02-02 @ 00:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback