oh love



Klockan är snart halv tolv. Har dattat och ätit morötter hela kvällen. Har även läst igenom arbetsproverna till
Beckmans och mått dåligt/bra. Skönt att jag har tillgång till det mesta jag behöver i skolan. Orka boka rum bara. Så mkt säkerhet i detta land/på vår skola. Måste köpa ett halsband (åh lol) till mitt ID-kort så jag slipper fiffla med det varje gång jag går ut och in ur en byggnad. Vill ba va lite spontan och klampa in och gå lite hursom, men det går ju inte. Imorgon har jag kroki igen. Gud, vad jag älskar min lärare. Lool..Undrar vad han har för historier från vildmarken på lager. Står inte ut med mina klassisar bara. Riktiga, riktiga retards. Som tur är hittade jag Chase idag. En riktig guldklimp. Såg att han efter vi växlat några ord under lektionen väntade på mig i smyg när lektionen var slut. Frågade om han ville ta en kaffe. Vi gick till en rolig ukrainsk diner, åt pommes, drack americano och snackade skit om våra klasskompisar i ca 2 h. Aaahh, det var så skönt att bara FÅ UT ALLT. Nu kan vi va emo ihop. Åh, Chase alltså. Måste visa en bild. Han är så himla vacker. Höga markerade kindben och klarblå ögon. Jaja GOD NATT <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback