måzte landa



har ränt och ränt och ränt och ränt. köpte en blackberry (fyfan) och ränt. skolan är inteeenseeee, men det som är ännu mer intense är allt runt omkring. hatar att gå till ze book store. köpa grejor. idag grät en tjej i korridoren för att någon snott hennes markers för 300 dollar. gud. allt kostar. är så trött. sitter hemma hos michelle nu. hon har kommit hem från sydamerika och jag har förflyttat mig till soffan. hon är så snäll som låter mig stanna en natt till. kollade på ett rum idag hos en crazy författare från cuba. armando hette han. beskrev honom för michelle. hon visste vem han var och skulle lägga in ett gott ord. hoppas jag får rummet för lägenheten är så G R Y M. just nu när jag skriver så ligger michelles hund chicken och stirrar på mig. han har gömt sig under en filt i sin korg, men hans svarta små ögon bränner mig. han hatar mig. tycker han är så gullig. hoppas vi blir vänner. har hängt en del med några sydkoreaner i min klass. dom är så snälla. fick lägga alla mina grejer i en tjejs skåp i väntan på att få ett eget. det blev så himla pinit när jag skulle möta upp henne och istället råkade förväxla henne med en annan koreanska (asso lol. hur ansiktsblind får man bli...). ja ba: ååhh kan du öppna? har du mina grejer?? hon ba: nä, det är dana som har dom. jag ba: hehe..va? hon ba:....... fick mitt skåp idag iaf. köpte ett kombinationslås. william från london fick hjälpa mig öppna skåpet TRE GÅNGER. sen så visade han mig hur man gjorde och jag lyckades öppna det själv, men sen efter sista lektionen så gick det bara inte. fick fråga en random brud jag hittade i korridoren. hon ba:????? ja ba:!!!!!!!!!! hon öppnade låset på en sek. när hon gick försökte jag själv i smyg utan att det funkade. VAD FAN GÖR JAG FÖR FEL? tänker mkt på imorgon. hur ska jag komma in i mitt skåp utan att hela skolan vet om min jävla kod. ååååhhhh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback