Irene



Irene skapade kaos i mataffären idag. Männen i hörnbutikerna tog kriminella priser (fast det gör dom iofs alltid). Folk bunkrade på med chips, burkmat och vatten. Tur att jag lider av värsta jetlagen så att jag kunde ta mig ut till butikerna tidigt idag. Först tänkte vi fly utanför stan, men inga bussar gick och priset på hyrbilar var helt sjukt höga. Så vi sket i det.

Nu sitter vi här hemma och väntar på att orkanen ska ta sig hit tidigt imorgon bitti. Vi har fyllt hinkar med vatten, dammat av ficklampan, ordnat tröstmat (kakor och lasagne) samt dragit fram alfapet. S vill spela alfapet redan nu, men så länge nätet fungerar så tänker jag inte hålla på och myselimysa och tända ljus och sånt där trams.

Tjarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback