min snuttisnutt


hanneli.com

jag vill också klä mig i senap! dom där ysl-skorna alltså. tänk om man orkade gå i högklackat. mmm, det hade varit något.

idag har jag strosat runt mest. betalat räkningar och ätit dumplings. har försökt få tag i martin sen igår kväll, men mobilen är avstängd :(!!! han är i hangzhou (en timme härifrån) och går en visning tror jag. hursom är jag oroliig. min lille gris. tänker att han kanske råkat tappa mobilen i toan. vi säger så.

imorgon fyller martin 25 och agge fyller 21. pappa fyller år idag också!!! mkt enkla födelsedagar att komma ihåg. resten är jag helt värdelös på så alla som har eller fyller år utan att fått ett litet grattis från mig (sigge t ex :((( känner på mig att sigge fyllde år för typ en vecka sen. eller? känns så i magen. eller så äre orrisarna jag slängde i mig nyss) får skylla på facebook. JAG VET ATT NI KOLLAR FEJJAN ni som har koll. måste va så vafaan.

nu ska jag sopa. dammsugare är inget självklart här. nästan lite ovanligt. fan vilken lyx att dammsuga. wow alltså, världens lyxmaskin när jag tänker efter.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

klä dig i senap!

Postat av: annefrid

hej gullesnutti! jag såg henne på en visning i paris, hon bar pradas superhöga stövlar o va skitcool! saknar daj, puss!

2010-03-24 @ 08:55:37
URL: http://ohouiplusfort.blogspot.com/
Postat av: camilla

mathilda: ja lätt!



annefrid: hej lille pussen. vem är coolingen då? tror hon heter lotta? gud vad jag skulle vilja hänga med dig i paris! måste hinna det innan du åker hem? när åker du hem? saknar diig!!!

2010-03-25 @ 01:54:01
Postat av: annefrid

haha lotta, hon känns rysk, hon hänger/är tillsammans m en pointer på klubb cha cha, det enda ha vet. du får skynda dig om du ska hänga m mig här i paris, åker nämligen om 2 veckor :/ men när kommer ni tillbaks? ja vill ju att du ska va i sthlm när ja kommer hem!

2010-03-30 @ 09:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback