life2010 eller?


söta, goa, varma kastanjer.

eh, jag tror jag har fått jobb. vågar inte uttala mig än, men som det ser ut nu så verkar min framtid se lite ljusare ut här i shanghai. inte lika mkt ångest, eftersom jag nu kanske kan få ett arbetsvisum? GRYMT ISF!!! dessutom är min eventuellt framtida chef världens slappaste rikemansson som inte pratar ett ord engelska (kinesiskan - här kommer jag! eller?).

iaf...idag har jag bara väntat och väntat. skitkallt som vanligt här hemma. min näsa är jämt röd. när det kommer till outfits är det mkt lager på lager som gäller. tog iaf av mig halsduken jag hade lindad runt huvudet för att dämpa loligheten på bilderna. har ju inga tröjor som är lika stora så att man kan ha dom över varandra utan att se helt sepe ut (fleecen har hängt på tork i tre dar och har ännu inte torkat. mkt hög luftfuktighet här) så det blir lite desperata outfits. känner mig mkt ful. försökte mig på lite blå ögonskugga som jag köpte i hk. fick en hel palett för 30 spänn (grymt fina färger). när jag kommer över martins dator ska jag bjuda er på mer bilder från hk.

såatteehehh nu vet ni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback