jagvillhaichatfestNU



HELVETEEEE! försöker få igång ichat så att jag kan videochatta med sigge, men allt går åt HELVETE. har ju peppat på detta hela dagen. vad gör jag för fel? jag är liksom inloggad fast via gmail? så jag kan chatta med alla från gmail (vilket är helskoj?) men så försöker jag adda sigge (på hans ichat så att vi kan ha videosamtal), men det går inte. va ere här ichat för något? fattar ingenting.. var e alla maclovers som kan förklara för mig. aja, fatta va sköj när det väl funkar!!!!

försöker kolla på amerikanska the office, men jag jämför det alldeles för mkt med orginalet. blir bara irri, men det är ju fem säsonger så det borde ju bli lite mer självständigt. varför kopierar dom så mkt? inte så jätteskoj ju. steve carell är ju skitsköj som han är ju. blir bara fel om han ska försöka sig på ricky gervais minspel. 

fan, nu blev det bara en masse trams *går och lägger mig*

Kommentarer
Postat av: towis

skype istället då? skype ger inga problem och funkar ju supaaabra med video också

2010-03-23 @ 20:38:21
Postat av: sofia

haha godnatt gullis!

2010-03-23 @ 23:12:15
Postat av: cami

towis: ja, fan får bli det. blev bara så besatt av att just ichat skulle funka.



fisis: :D! nattiii

2010-03-24 @ 16:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback