jag kan stanna. har ändå inge för mig..


illis: mats gustafson för yamamoto ngn gång på 90-talet.


hallå, fan va tröööökig min blööögg är. jag har ju en kamera, men den har ju inga bilder i sig. jag är så ovan vid att behöva ta ansvaret för att kameran ska med liksom... nu ligger den här hemma alldeles oanvänd och kall.

fan jag är så jävlajävla rastlös. har ett jobb på g, men kan inte börja förrän nästa vecka (megarastlös) då bosse måste ta reda på vad fan han ska göra med mitt visa. lol. mailade någon agentur och frågade hur ja skulle gå tillväga för att göra om mitt turistvisum till arbetsvisum (eg. måste man nog lämna landet). snubben som mailade tillbaka tyckte att han kunde bli mutad. jag behövde liksom inte ens försöka själv. lol. nä, kanske måste åka till hong kong igen då. känns ju jätteonödigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback