jag är ful och jag är trött



idag åt vi på nepali kitchen och det var jävligt gott! det har ösregnat i två dagar nu. ORKAR INTE. det tar aldrig slut. i svärje där kunde man bah vänta ut regnet. det går inte här ju! så himla dålit.

btw så hämtade vi upp en OST och kaffe och godis som mamma skickade med en kompis. det var lite mkt zoo i godispåsen??? bad om peace-märken på mina bara knän! sa till pappa flera gånger att peace-märken, det vill jag ha så jävla mkt.  har tänkt på peace-märken i kanske två månader nu. nämnde lite hastigt att martin ville ha zoo (inte ens gott ju, men martin bönade och bad så ja...jag hade ju liksom inte kunnat INTE lägga till det...). martin blev skitglad iaf... har alltid hatat zoo, men för att martin inte ska känna att det är hans godispåse så ÄLSKAR JAG ZOO NU. en zoolover, det är vad jag är.

Kommentarer
Postat av: Jing

HEEEJJJ!!! Hur har du det? stortrivs fortfarande? =D

2010-03-24 @ 23:18:07
Postat av: John

tja jag letade efter peace märken, kollade i typ fem olika butiker, inte en jävel hade dem, vet inte varför..

2010-03-28 @ 00:12:36
Postat av: John

letade som en dåre efter peacemärken, kollade i typ fem butiker men inte en jävel sålde dem tyvärr..

2010-03-28 @ 00:15:43
Postat av: John

sorry dubbelpostade, hur fan kan man inte gilla zoo? :p

2010-03-28 @ 00:39:53
Postat av: kickan34

nej.. söt.. o naglarna va super! :D (rött e snyggast) :] kram

Postat av: camilla

haha, jag vet att ni letade. detvar på skämt mest..även om jag fortfarande är helt sjuuuuukt sugen på peacemärken. dels för att det är typ helt sjukt götte. jag tycker zoo är gott nu faktiskt..på riktigt. har hetsätit det.

2010-03-28 @ 15:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback