hEJ PÅ DIG 20+!



wtf?! jag kan ha t-shirt på mig idag! alla är som tokiga. parken är helt full av tanter och gobbar som njuter av värmen. nu måste jag hetstvätta och öppna alla fönster så att jag får in lite vår. hoppas fukten försvinner. just det, idag var första dagen på min lilla designkurs. vi gick mest igenom färg och tråkigt. inget särskilt alls förutom att alla tjejer i klassen var så himla trevliga. fann iaf en liten kantones/australienare som jag fikade med sen efteråt. hon var fan helt sjukt sweet.

Kommentarer
Postat av: annahita

åh, våren börjar rapporteras in från olika delas av världen och jag gick faktiskt ut på promenad med vårjacka igår OCH BLEV SVETTIG! vad tvungen att ta av mig halsduken!



fint med kurs! men när kommer du hem egentligen???????


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback