blek och trött. fifan.



uä helvete vad trött jag är idag. belönade mig själv med en påse kastanjer påväg till jobbet som min chef plötsligt började rota i. slutade med att han satt bredvid mig vid dattan och hetsåt samtidigt som han låtsades va skitintresserad av ett mail jag fick.

är jättehungrig nu. en tjej på kontoret har asmkt godis och kakor och sånt i en låda. ska också börja med det! dör när hon börjar riva i den och slänger upp massa kex och nötter och ja typ hela mataffären på skrivbordet. däremot måste jag sluta äta ett oreopaket om dagen för det gör jag faktiskt..det är ju helt sjukt.

Kommentarer
Postat av: axel

hahahahaha chefen d--

2010-03-26 @ 12:21:36
Postat av: cami

i knååw. skitirri!!! vad betyder "d-"? vad e de för hazzor?

2010-03-27 @ 11:01:36
Postat av: axel

hehe det är en arm som gör tummen upp! tycker han låter charmig med sitt spelade intresse och stressätande, en önskechef helt klart.

2010-03-29 @ 21:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback