wöwöwö



snart kommer jag hem. jag ska lämna ett liv här. det känns jävligt emo asså. samtidigt som det ska bli zåå skönt att få komma till en lugn stad. jag tror inte jag riktigt förstår själv hur jävla stressande det är för mig att bo i en stad med 20 miljoner invånare. min bästis här ska lämna shanghai för första gången i sitt liv en dag innan mig. han är också mkt emo men osså glaa såklart. det går upp och ner. ibland gråter jag en skvätt, men oftast är jag glad. tänk att snart får jag klappa på alla mina kompisar och hänga med världens finaste sigge på göttland. wowowo det kommer bli så fint.

plåtades idag för japanska tidningen oggi (ja vet, tänkte ba "oggy oggy oggy oink oink oink" hela vägen till plåtningen") på ett asmys café som såg ut som en liten stuga. jag skulle mest se söt och lite busig ut. låtsas äta kaka, läsa vykort, leka med ett paraply, bländas av solen osv. fan, ibland tänker jag att man kanske skulle åka till japan och fortsätta gulligullmodellandet där, men näe, lol. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback