lite ensam i nanjing



happ, då var man i nanjing då. det är kolsvart ute så jag vet inte riktigt hur det ser ut. har nyss ätit en sen middag med kunden och hans chaffis. allt är bara så konstigt. hotellrummet är fint iaf. hade föreställt mig det värsta för att inte börja grina. hoppas jag inte blir magsjuk nu för maten var inte så fresh. var magsjuk igår så jag vet inte om jag orkar en natt till. måste ha spräckt/vidgat lite blodkärl i fejset när jag spydde för mitt ansikte var fullt av små röda ådror imorse :/. något som var jävligt fresh var tåget jag kom hit med. varje vagn hade sin egna "flygvärdinna"/fotomodell med spikrak rygg och värsta uniformen. dessutom var tågstationen vi åkte ifrån sprillans ny. trodde jag befann mig på en flygplats först, men näe. sweet alltså. nu ska jag kolla på film tror jag. hoppas jag får komma hem tidigt imorgon. kramisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback