ett jävla vrak

Jag har packat om minst tiomiljonergånger. Så jävla taskigt att jag bara får ha med mig 20 kg. Vadfan.

Är skitnervös. Mår mycket illa. Martin har däckat. Fina fina fina Martin. Guuuud vad jag älskar dig. Tänk att jag ska åka så långt bort. Att jag måste sätta mig i taxin och bara åka längre och längre bort från dig. Fyfan.

Hur ska jag klara av det här miljöombytet alltså. Shanghai är en skitjobbig stad, men jag kommer att sakna det. Det här är ju hemma för mig nu. Jag ska lämna ett liv här. Mår asilla som sagt. Vill ba lägga mig ner och grina.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

AAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH


Tur att Edward backat upp mig med lugnande.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

vi ska göra det bästa för att göra så du ska trivas! vi saknar ju dig!

2010-07-31 @ 20:04:59
Postat av: annahita

ja, vi jobbar tillsammans camilla teamwörk du kommer ha det bra, och han kommer väl ändå hem snart??? väl???!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback