jezuz..camilla skolkar från virtuell lektion ://


HATTEN!!!!

sitter och skolkar från en kinesiskalektion som pågår i ett samtalsrum på högskolan i dalarnas hemsida. haha. hade kommit halvvägs med alla uppgifter när jag insåg att jag var tvungen att logga in. LOLZ. panikade när jag upptäckte att alla gjort läxan (vad den nu va) plus använde webcam och headset. försäkrade mig om att min mick inte var igång och sen började jag gorma: NU X-AR JAG!!! SKA JAG X-A?!?! martin sa att det var ok om jag ville. x-ade sidhelvetet, tog mitt glas med glögg och satte mig sen i vardagsrumssoffan och började frenetiskt smutta på den. big lolz. känns lika dåligt som att skolka IRL. nästa gång ska jag ha gjort läxan JÄTTEBRA. helvete!!!!!! ska aldrig underskatta distanskurs nå mera. åååhhhh nästa gång jag loggar in kommer alla bah: AHAAAAAAAA, nu är camilla engström inloggad. *:((((* kanske kan byta förnamn så att jag hamnar längre ner på chattlistan så att man måste scrolla.....zamilla ska jag heta. längst ner ska jag!!!!! nu ska jag *asasmotiverad* läsa klart texten om den lilla kaninen som sprang in i en trästubbe och dog.






Kommentarer
Postat av: axel

hahahha distanskurs (y)

2010-01-25 @ 23:54:22
Postat av: sofia

meen du, så farligt är det väl inte.. skolka lite ;) det är ju life

2010-01-26 @ 08:03:13
Postat av: Jessika

Hahaha.

2010-01-29 @ 17:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback