http://www.luisaviaroma.com



Min familj åkte hem idag. Så himla trist alltså. Jag har legat inne hela dagen och försökt ta igen mig. Är dock fortfarande förkyld i ena näsborren. Sjukt irriterande. Annars så förstörde Agnes på rodeo min chilldag genom att länka till en, för mig, ny shoppingsida. I min fantasi reashoppade jag. Kändes lite närmare verkligheten än att börja glutta runt på dom nya plaggen som kommit in. Känns lite deppigt att allt ser så svart ut, men jag köpte mig en mintgrön kjol i veckan samt en leopardmönstrad väska ("!!!!!??????" tänker ni. Tänkte också så först, men sen så tänkte jag att jag måste sluta tänka så i år *shoppingsugen*). Kanske ni får se den när jag orkar ta en bild som inte är tagen i photobooth. Nu måste jag plugga för jag har bara lite mer än en vecka kvar nu på Fudan. Trivs helt okej i skolan och så, men den ligger liksom över en timme bort. Hela nöjet försvinner i och med den där ångestresan. I vår kommer jag nästan vara helt ledig på dagarna. Kanske livet kommer bli mer skoj då.

Kläderna kommer från Givenchy, Ann Demeulemeester och ett märke som jag glömde bort på vägen (den svarta gothklänningen). Samt den där prickiga klänningen från Marc Jacobs.


Kommentarer
Postat av: Jessika

saknar er och kina, tråkigt i sverige, minus 15 grader igår, triiiist :<

2010-01-09 @ 09:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback