hej då äggen



1.pennor
2.orrisar. helt ok? eller? har tappat omdömet helt här. vet inte vad som är gott eller inte. bara det påminner lite om hemma.
3.fashionmartin blottar dagens.


fan, blev lite magsjuk (ja om man jämför med de andra gångerna jag blivit det här och sovit inne på toan för att "det inte var någon idé att gå och lägga sig när jag ändå spydde satan"). la några pizzor på vägen hem. första gången jag spytt offentligt i nyktert tillstånd. var inte sådär hemskt pinsamt som jag tyckt det varit om jag gjort det i sverige för här i kina spyr folk överallt. spyor är lika vanligt som hundbajs. jag vet inte om det för att kineser jobbar som tokar eller har extra känslig mage eller bara inte bryr sig? fick i alla fall lite dåligt samvete att jag skyllt mitt illamående på att martin tvingade med mig på en mysig dag inne på carrefour. herregud. vilket litet helvete det var som pågick där inne. ville ju inte skylla på duväggen jag åt, men jag vet nu att det var dom småäckligabrunajävlaråttäggens fel. ska ALDRIG MER äta dom.

Kommentarer
Postat av: sofe

oreosbilden e fet! god bild på god grej, way to go, sport!

2010-02-18 @ 08:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback