"new country new pussies"




hotpotisen var så jääävla goood!!! körde på sås gjord på sesampasta, massa chili och koriander. griimt! inge dia *tummen upp*

idag var martin tvungen att sitta inträngd i en minibuss tillsammans med massa svettiga brassar som tjatade om att "fuck new pussies". senare under dagen föreslog ena killen att martin skulle följa med på lite betalt mingel. dvs: snygga modellkillar går runt och minglar med kåta rika kineskvinnor och får pröjs inklusive middag. jag bah: SOM HOROR!! martin bah: neej, som geishor... hahaha...sweet!!!

Kommentarer
Postat av: Moa Matilda Elizabeth

dör tusen gånger på skorna. Elin Kling-cravings!

Postat av: camilla

åh! fint att du tycker om dom!!

2010-02-05 @ 15:18:52
Postat av: annahita

men fan, jag har glömt att kommentera på det här inlägget! asså ja, skorna! GODDAYUM!!! vad kostade de? vart köpte du? kan du köpa och skicka? jag betalar!! :D

2010-02-10 @ 13:32:30
URL: http://whinar.se
Postat av: cami

de är herrskor. kostade 600 så det var ganska dyrt, fast fort. halva priset på ngt som heter green label. vette fan vad det rä för märke, men kommer nog från shanghai.



vet inte vad du har för storlek, men dom minsta är 40,5 i storlek. har för mig att du har små gullefötter! :(. om du ser ngt annat ngn gång får du säga till! pussenuss.

2010-02-10 @ 16:45:22
Postat av: camillis

de är herrskor. kostade 600 så det var ganska dyrt, fast fort. halva priset på ngt som heter green label. vette fan vad det rä för märke, men kommer nog från shanghai.



vet inte vad du har för storlek, men dom minsta är 40,5 i storlek. har för mig att du har små gullefötter! :(. om du ser ngt annat ngn gång får du säga till! pussenuss.

2010-02-10 @ 16:46:24
Postat av: annahita

haha fan, du har rätt! jag har inte alls 40,5 utan snarare typ 37-38. faaaan. faaaan. de var SÅ FINA.

2010-02-12 @ 12:52:33
URL: http://whinar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback