Hong Kong- lite bättre än fastlandet

fan vad här är underbart. här doftar så gott och luften är frisk. slogs av hur tyst allt är, fritt från massa störiga moment. inga mopeder som tutar sönder ens öron eller skrikande folkmassor. blev helt chockad när jag kom ner i tunnelbanan och stämningen var lugn (som på spa, haha, ni där hemma kanske inte skulle tyckt det, men efter vad jag stått ut med i ett halvår så vare yasuragi där nere). dessutom luktade det gott (brukar annars få kväljningar när jag står inne på tuben och blir andad på av en massa gubbar som inte borstat tänderna, men ätit fisk och ägg till frukost). inga barn som bajsar i soptunnor eller folk som snyter näsan med handen. hela jag har blivit en mjuk varm liten boll *kurrkurrkurr*


Kommentarer
Postat av: annahita

oj shit, vad sunkigt shanghai verkar när du skriver sådär! och det där med att det ligger spyor överallt... gah. skulle inte klara av det!

Postat av: sofia

jag å miranda sweettalkade om dig idag på blooms... om hur bra och fin du är på alla sätt och vis. kära cami! vi saknar dig.

2010-02-26 @ 18:54:19
Postat av: camilla

annahita: ja vissa platser är verkligen helt förjävliga. sen så jobbar folk med att sopa gatorna exakt hela tiden, så vissa platser är mkt fräscha (typ inne i stan där allt är nybyggt). anledningen att hk är bättre tror jag är pågrund av alla rika britter och att man får böta om man spottar på vissa platser eller röker på vissa områden.



soffan: nämeen för helvete va fina ni är!!! åh, vill ju hänga med er jättemkt!!!



2010-02-27 @ 11:09:28
Postat av: sofia

sen fortsatte det på kvällskvisten och axel sa att du kanske kommer nån gågn i år iaf?? <3

2010-02-27 @ 14:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback