hallå



muji har rea. jag spårade inne i butiken och prövade allt. när jag är osäker på ett plagg så kollar jag alltid tvättrådet. om det är kemtvätt åker det tillbaka direkt. tyvärr måste det mesta kemtvättas på muji, vilket är förjävligt asså. det finns ju så mycket fint va. kom hem med en kavaj i alla fall. kunde ha på mig den idag! knappt så att jag behövde ha en tröja under. började svettas som en gris och var tvungen att köpa glass. haha. det är sjukt hur vädret skiftar. allt hänger på vinden. i helgen åker nog fåret på igen.

just det: min dator kostar 4000 att laga. hahahaha :///!!!!!!!!!!! :'(!!!!!!!!!!! måste köpa en ny i hong kong. blä. däremot ca 3000 billigare än om jag köper dattan i sverige. hehehehe.

Kommentarer
Postat av: annahita

ååh, niiiiiice! du är så HIMLA FIN camilla. saknar dig. <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback