det är krig utanför mitt fönster


strumpor. skitnödvändigt! måste sluta använda martins hela tiden.

mina öron håller på att sprängas av allt oväsen! det är helt sinnessjukt! överallt idag har det sålts smällare. inga sådana där små gulliga som småkidsen håller på med utan skitstora asfarliga bomber. det smäller från balkonger, små innegårdar ja t o m vår som är den minsta man kan tänka sig. undrar när det här helvetet kommer att sluta.

annars är stan död. alla våra vänner har åkt hem till sina familjer eller åkt till thailand typ. vi pallade inte trycket med att resa under vårfestivalen. det är sinnes nämligen. hela kinas befolkning är lediga samma vecka. tyvärr verkar ingen ursprungligen komma från shanghai för hela stan är helt död. har ju egentligen längtat efter det här, men nu känns det bara tomt. jag vill ju bli pucklad och tutad på. det enda som är gott är att jag kanske slipper bli väckt av att någon på gården skriksjunger gamla dängor klockan halv sex på morgonen.

gott nytt år! i år är tigerns år. min syrras år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback