det är 24+ i hong kong!


nu blir det lite mkt outfits här, men äsch jag gillar ju å klä upp mig ibland.

jag längtar så mkt till hong kong. struntar i att det är ännu mer hysteriskt än shangan. har fått en guidebok av din. minns att lapsee pratade om billiga märkeskläder. eftersom fejkifejki är totalt förbjudet i hong kong känns det lite tryggare att fynda äkta vara där. här vet man aldrig vad man köper. har t o m hört om tjejer som låter någon stekig snubbe köpa en äkta LV-väska till dem. sedan går dom till fejkmarknaden och köper en A-klass kopia. vilket innebär att väskan i princip är helt identisk med orginalet. dom lämnar tillbaka fejkväskan i LV-butiken, cashar in 10 000 och får samtidigt en real bag i princip gratis. girlz, girlz, girlz...

har för övrigt gett upp kinesiskan på distans. hatade det >_<!!! jag kan inte sitta still hemma i min ensamhet hela dagarna. då kan jag lika gärna åka hem. nu undrar jag bara vad fan jag ska hitta på istället?! åh, jobbigt att va spontan utan att ha råd :(!




Kommentarer
Postat av: Moa Matilda Elizabeth

Oj, när är det tänkt att ni ska komma tillbaka till Sverige? Typ till sommaren?



Och, PS, dagens självmord; Alexander McQueen :(

Postat av: camilla

det är inget vi bestämt ännu, men troligtvis till sommaren eller hösten. hemlängtan börjar komma krypandes, men mkt man inte längtar hem till heller...



2010-02-13 @ 14:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback