gott gott gott!!!



HALLAA!!! vi har hittat typ varldens basta restaurang. eftersom jag och martin jobbar typ tio min ifran varandra (sepe) sa gar vi dit typ varje dag tillsammans med hans arbetskamrater som ocksa alskar stallet. ja, jag har slutat luncha med min chef eftersom han BARA gar och ater gul kyckling med rissoppa varendaste javla dag. alla pa jobbe ba pa skamt:-undrar var vi ska ata idag?? och sen garvar alla. pa var favvisrestaurang e all mat fran norra norra delen av kina och assa jag sag att dom hade den har ratten (pa bilden). jag vet inte ens om det e den jag tanker pa, men jag har atit den hos mami nar hon var ihop med en kille fran beijing och ocksa hos pappas brud som ocksa e fran beijing och den e sa HIMLA GOOOD. snela goda restaurang sag att det e samma pasta jag tanker pa!! jag kommer imorgon och testar! GRINAR OM DET ITNE E DET!! vet inte ens vad ratten heter. uuuh. forsokte googla, men assa..fail pa den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback