HEMlängtan


bild från vaar? vet inte! *ledsen*

hann med ikea idag. ville så gärna ha kalles, men martin ville inte dela den tuben med mig så jag bangade? lol på mig. nästa gång! köpte lite knäckis iaf och så sylt. iaf, inte det jag ville snacka om. det är nämligen så att jag saknar ett mysigt hem. känslan av att somna trygg och varm och att allt är fräsch och gos. jag saknar fina gardiner och en bokhylla vore najs. och kanske en fin garderob? jag känner mig så himla främmande här som det är. det finns liksom inget mys med en megahård vävd halmsäng som luktar festival varje morgon. gaaaaaaaaaah!!! martin och jag pratar hela tiden om att vi måste börja umgås med folk som bor megahemtrevligt så att vi kan snylta på deras ugn och hänga i deras myssoffa hela dagarna. tänk om man hade cashen...fast å andra sidan åker vi nog hem ganska snart och att köpa massa dyra saker när man inte har cash känns ba så jävla onödigt. tills dess kan vi ju tjata sönder om hur mkt vi saknar våra föräldrahem och så sätra och så landet och så den öppna spisen hos farmor osv i oändlighet.


Kommentarer
Postat av: Jessika

Harru fått godiset och osten ? :P

2010-04-01 @ 20:02:24
Postat av: jessika

Harru fått godiset och osten ? :P

2010-04-01 @ 20:03:00
Postat av: Camilla

Ja, det har jag fått.

2010-04-04 @ 09:27:22
Postat av: ebba

när kommer du hem? börjar sakna dig lite för mkt nu!

2010-04-06 @ 09:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback