sperm whale



Dricker kaffe ur hotellmuggen och ser på tv. Det är femte gången ICS visar samma avsnitt av "the sperm whale". Det är så jävla dåligt. Allt är datagjort? Nu slog jag över till biljarden istället...

Ikväll är det tänkt att vi ska ut och härja med en koreanska och en italienska och kanske några fler. På söndag är det brasiliansk festival i Pudong? Har inte hängt alls mycket i Pudong så det är väl lika bra att jag går dit och kollar läget. Jag måste verkligen köpa en kamera. Hjaelp. Vart ska jag gå?




Kommentarer
Postat av: Jessika (din lillasyrra)

ehehehe, saknar dig ):

2009-09-11 @ 16:34:06
Postat av: camilla

nawawaw. saknar dig med jättemycket. är john snäll mot dig? ni måste ju hälsa på mig :D!

2009-09-13 @ 15:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback