pladder


Jag önskar mig mindre fötter. Skoutbudet här är gigantiskt. Istället pekar alla på mina fötter och garvar för att dom är så stora. Större än alla killars.

Kej nu har vi hittat ett rum i en lägenhet med en kines och två fransmän. Kände mig hemma direkt. Vill verkligen bo där så himla mkt!!! Det ligger på 16e våningen precis vid Gamla stan med skitstora panoramafönster. Jag saknar verkligen folk runt omkring mig.

Imorgon kommer Jeans Team hit och spelar. Undrar vilka som kommer att stå i publiken. Vi ska dit, fastän vi ska åka iväg till min moster klockan sex på morgonen dagen efter. Jag är så sugen på Jeans Team så det för gå ändå.

Kommentarer
Postat av: August

ÅHHH VILKA FINA BILDIS!!!!! JAG HADE HELT MISSAT ATT DU LADDADE UPPP FOTON PÅ BLOGGEN!!!! SJUKT MYS!!! VERKAR JU JÄTTEFIN STAD TYCKER JAG!!!! MYCKET FINARE ÄN SMUTSIGA OCH MONOTONA BUENOS AIRES!!



åhh jag vill också åka till kinis

2009-10-01 @ 09:03:26
Postat av: Jessika

,jfaöjdfölaksdjfalöksdfj, ta en massa skit fotton, oki ?! På moster aso, jag har aldrig sätt henne, mohaha. ehe.. ... JOHN FYLLER ÅR IDAG !!!!!!!W!! GRATTI TILL HONOM, han ska komma om typ en timme <'3

2009-10-01 @ 17:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback