krulle



Magnumglassen kostar bara fem spänn här!!! Oj vad jag ska fetta på alltså.

Har klippt topparna. Jag bad om att han skulle tunna ut det, men han uppfattade det som att han skulle klippa upp det. Som tur i helvetet tyckte han att mitt hår var för lockigt för att klippa upp och behålla rakt på samma gång. Haha? Jag? Krullig? Det är mina lockiga polisonger. Dom förvirrar. Han ville att jag skulle komma tillbaka för att rakpermanenta. Blev så himla förvirrad av allt rakpermanenta och krull-snack så jag orkade inte ens försöka blanda mig i. Nästa gång tar jag med en bild. Kanske har tjejen lugg på bilden...

P.s
Hon som plattade mitt hår för att det var så krulligt var det gulligaste jag sett. Hon var så himla vacker. Ville ta en bild, men då skulle hon nog tyckt jag var helt dum i huvudet.

Kommentarer
Postat av: annahita

haha, hur fan kan de tycka att du är lockig? du är de rakaste av de raka!

Postat av: YULIA

gud,du är otroligt snygg!

2009-09-06 @ 22:31:46
URL: http://swaggerlikemickjagger.blogspot.com
Postat av: Jessika

HAHAHAHA.



Det stog han där uppe.



Har du det bra i kina ? <3

2009-09-11 @ 16:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback