asså lol



Har köpt lite fettigheter och ska kolla på Milk. Är så jävla zugen på ett broderikit dock. Det senaste jag köpte var inge bra. Behövde typ förstoringsglas för att haja var nålen skulle in. Det skulle iofs bli ett litet mobilsmycke, men ändå *sämst*. Tror jag satsar på att brodera en sån där påse man kan ha mobilen i istället.

Vi åt så jävla god hotpot idag. Tyvärr förstod jag inte menyn eftersom det var ett sånt där asjobbigt papper med tusen tecken där man kryssar i det man vill ha och hur många. Stackars servitrisen fick läsa upp allt för mig. Fattade inte så mycket då heller, men det vi fick in var gottigt. Nästa gång ska jag ha full koll. Jag vet ju vad jag vill ha. Jag vet bara inte vad det heter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback