ångkokt


Vi hetsäter baozi för 80 öre på lunchen.

Sitter på rummet och har ont i magen. Det har blivit svalare ute, men imorgon är det säkert svinvarmt igen. Allt hänger på om molnen spricker upp eller inte. Jag vill att det blir höst så att jag kan få ha på mig fina kläder och sluta se ut som en svettig turist.

Folk glor fortfarande som galningar. En kille i min klass berättade att en taxichaufför fascinerat ryckt i hans armhår. Imorse blev jag utstirrad i hissen av världshistoriens kanske fulaste man med världens pungkamel. Om jag ser honom igen så blire fan fingret för att han var så vidrig.


Kommentarer
Postat av: moonpix

stirrar de på ett "trånande-åh-vad-het-du-är" sätt eller på ett "hur-kan-man-se-ut-sådär" sätt?

2009-09-17 @ 22:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback