zzzzz


en annan bild från våra kvarter.

tror jag hittade min nya favoritrestaurang precis runt hörnet. där serveras all mat jag tycker är god till bra pris. nästa gång tar jag med mig kameran dit. när vi gick ut därifrån satt 30 pers i kö så vi får väl alltid äta middag vid fem :/

kan min familj komma och hälsa på mig snart så vi kan äta mat? saknar er så mycket! pusspusspuss!!!

p.s
brorsaaan, min kompis tycker du ser ut som en kändis. åk till hong kong och bli känd sa hon. inte så noga med vad, eftersom du är så snygg.



Kommentarer
Postat av: Jessika

gahahaha, mat ja ^^



HAHAHAHAHA, när john kommer till kina kommer ha behöva skriva mååånga autografer, seriöst D:

2009-10-29 @ 17:42:36
Postat av: John

skoja inte jag är fan redan känd i kina. kommer bli så jobbigt :O, fast vi kanske kommer vid jul camilla :) då ses vi då

2009-10-29 @ 18:04:06
Postat av: John

skoja inte jag är fan redan känd i kina. kommer bli så jobbigt :O, fast vi kanske kommer vid jul camilla :) då ses vi då

2009-10-29 @ 18:04:22
Postat av: camilla

ni två alltså...



2009-10-30 @ 07:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback