:) och :(



Hösten är snart här! Det blåser och himlen är blå. Blir lyckligare. Kanske inte ser så himla glad ut på bilden, men jag satt och spanade på några skejtare. Mitt hår ser ju ut som svinto på bilden. Hade köpt en kjol också från Muji. Alla mjukisjapaner hänger där. Jag och Martin kan gå runt där aslänge. Känns som hemma.

Martin blev sjuk av grillspetten. Nu borde vi ju kunna äta vadsom efter det här. Han har spytt grönt slajm och ligger och kvider i sängen/sjunger "hakona matata" :(!





Kommentarer
Postat av: Moa Matilda Elizabeth

muji = :) !!!

grön slajmspya = :<<<<<

Postat av: annahita

ja, visa upp muji-kjolen snarast!! fin du är på bilden, cami. vore kul att ses snart liksom. haha. like that's gonna happen.



>_<

2009-10-07 @ 09:44:19
URL: http://whinar.se
Postat av: camilla

moa: precis så jag tänkte :*!!!!



annegulli: tack :D :* aa jag ska fota den. mjuk och fin är den, fast tråkig. vet inte om ajg köpte rätt storlek. storlekerna är så skitskumma här (65-81..man bah. ja precis..)

jag vet!!! zuger. saknar er alla :(

2009-10-07 @ 10:30:42
Postat av: axel

Jag har sjukt mycket MUJI-godis här hemma som långsamt förmultnar. Direktimporterat från Hong Kong. Borde nog äta upp det men egentligen verkar det mesta inte så gott... Mest designat kanske. Jag gillade en Melon Cream Soda de hade iofs. Drick!

2009-10-08 @ 00:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback