din jag vill bli din


mina nailzzzz

mitt svintohår. längtar tills vi flyttar och slipper ränna runt och leta lägenhet. vill bara pyssla om mitt svintohår, men det känns så jävla oviktigt just nu.

kollade på en inte så nice lägenhet. blev lite uppgiven.


men vi hittade iaf en asmysig gata *gla*

asså pomelo. jag dör så gött! köpte ett kg clementiner och en pomelo för fem spänn. så gött!
fan va flottig jag är. pallar inte göra något åt det heller.


hej kompisar! vi fick inte bo hos kinesen som vi ville. tanten som ägde lägenheten gillade inte att martin var kille. hon trodde vi var två tjejer som skulle bo ihop. hon blev sur och snackade så mkt skit och hade så löjliga bortförklaringar. vi ville göra henne mycket illa. mycket ledsna blev vi i alla fall. tjejen som heter din gillade oss jättemycket och nu vill hon hitta en ny lägenhet så att vi kan bo tillsammans! hon är så himla nice! just nu letar vi alla lägenhet och kanske hittar vi en den här veckan för vi står inte ut i det här jävla fängelset. dessutom är området ett studentområde med bara massa studenter. man kan ju inte slappna av.

Kommentarer
Postat av: Jessika

Det var ju synd ):

2009-10-13 @ 21:08:16
Postat av: sofia

som söt grapefrukt eller hur! fan lycka till! cooling. hälsa märtan

2009-10-15 @ 14:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback