AAAHH!!!



aahh!!! jag ORKAR inte. varför är bara 11hp av 60 registrerade på studera.nu? inte BRA! jag ska ju söka distanskurser i kinesiska. varför såg jag sju lägenheter igår och alla var dåliga? varför såg jag ytterligare fyra idag? jag vet inte hur många lägenheter jag har sett sammanlagt nu, men jag minns inte en enda. allt är bara luddigt. varför får jag inte tillbaka alla pengar från hotellet vi ska flytta ut ifrån? varför får jag inte mina csnpengar? vavavavvava?!?!?!? jag får magsår. nu är inget sköj! men fatta vad glad jag blir sen när allt har löst sig. kommer bli en ny människa med len hy och kammat hår. kanske kan skaffa mig intressen! det första jag ska göra när jag får mina pengar är att köpa en kamera och se en film.


Kommentarer
Postat av: tora

EN MOTGÅNG! KOM HEM!!!!

2009-10-16 @ 23:55:44
Postat av: karin

csn är märkliga minst sagt.

Postat av: cami

eller så kommer du hit tora!? vafan! du är så goosssii. vill baah gosaa meee gullediig!

2009-11-02 @ 14:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback