jag är sjuk och vill ha grejor

tröja från comme des garcons
kjol och klänning från sara lanzi

pics: lil-shop.com

Okej kul inlägg, men jag vill ju ha lite nya fina kläder som är skitdyra såklart. Jag känner mig fortfarande lika ynklig och jag tror det förvärras av att temperaturen sjönk från 20 till 5 på sisådär en dag eller två (tack Sibirien). Det finns liksom ingen riktig höst här (fastän vi ligger på samma breddgrad som Kairo *lol*). Min kropp är så mesig så den bröt ihop istället. Skulle vilja ha en fjällräven också. Fast i glänsande silver. Fan va ball jag skulle va och skitvarm dessutom. Jag vill ha "klarar asmånga minus" inbroderat på ärmen. Vore skitballt.

Nu ska jag kolla på sista delen av Sahara med Michael Palin. Var det Wille som delade med sig? Asfint i alla fall.

Puss och kram!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback