fyfän



*seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeg*


Kommentarer
Postat av: Jessika

Men ååååååååååååååh !! JAG DÖÖR !

Jag har försökt ringa dig hur länge som helst nu Camilla.

Imorse 2 gånger, i förrigår, en gång, för 2 dagar sen, 3 gånger.



uuuh !!

Jag vet att det är 7 timmar mellan men jag ringer liksom i rätt tillfälle, öhö.



Har du bytt nummer eller något?

För de säger att telefonen är avstängd ...

2009-11-08 @ 19:00:52
Postat av: camilla

men dampi! ta.det.lugnt! jag har inte haft några batterier! sen vet jag inte vad som hänt de andra dagarna ni försökt ringa? jag går och lägger mig vid tioelva och då kanske jag inte hör att det ringer, men minns inte att jag missat så många samtal.



ska ge dig martins nummer såfort jag orkar sträcka mig efter mobilen hehe



annars kan du ju maila mig:
[email protected] om det krisar i brallan.



puss

2009-11-09 @ 14:54:27
Postat av: jessika

heh.

2009-11-20 @ 21:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback