Bröd på busken


Har ingen aning om var jag hittade den här bilden. Någon skickade den till mig. Hoppas jag inte känner den personen som känner den personen som bor såhär :/.

Sofia kommenterade någonting om blommor och bröd. Det resulterade i att jag drömde lite tokigt. Det var jag Towe och Hanna. Vi hade inga pengar och hängde i vanlig ordning i Högdalen centrum. Vi va less på livet så vi bestämde oss för att dra iväg. Hamnade i en annan förort ev. Norge (hehe). Där hittade jag utanför ett hostel världens gulligaste lilla buske fylld med små hängande bröd i olika varianter. Små som kottar var dom och dessutom giftiga :/. Jag förvandlades till en liten kinesflicka. Det var en läskig kille där på hostlet som jag slog en kastrull i huvudet på så att han dog. Det var dåliga news så jag lånade Thomas Lövkvist (som var kär i mig) asballa cykel och cyklade hem. På vägen hem hade man satt upp massa bilder på mig och eftersom jag förvandlats till en liten kinesflicka blev jag så rörd av min gullighet att jag grinade hela vägen hem.

Kommentarer
Postat av: sofia

haha du e knäpp

2009-05-19 @ 22:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback