vi har köpt peppisar och glass för en krona


världens sötaste din *dör*

kom nyss hem från helvetet på ikea. det var så sjukt mycket folk. ville bara dö. i entrén hade dom satt minst 30 vakter. såg ut som om dom var på kurs, men nej. dom höll koll på dom lika många mystiska männen som också hängde i entrén. överflödet av män här gör att det finns så jävla mycket obehagliga ensamma män som liksom inte lever för nåt eller någon. dom har inget hem och sover där det finns plats och livnär sig på allt möjligt. julmusten var slut iaf. blev helt knäckt. känns som om det är det enda jag sett fram emot att få hälla i mig på julafton. upptäckte när vi kom hem att kuffy ordnat översvämning i badrummet *nize surprise*. martin: "varför gör hon såhär mot mig?" haha. alltså badrumsmattan har dom senaste dagarna varit helt dyngblöt och vi har liksom trott att det varit kylan som gjort att den inte torkat. slängde in den i tvätten idag iaf, dvs ingen badrumsmatta= översvämning. är helt säker på att hon går runt med duschslangen i badrummet och myser lite. ååh...*fram med moppen*






Kommentarer
Postat av: lapo

din är ashet!!!

2009-12-23 @ 18:57:09
Postat av: cami

jag veet ^^!

2010-01-03 @ 07:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback