ur mobilen del 1. OMVÄND ORDNING. helvete.


sista bilden från stan. FIN!

häng hos siri holm. caspar vet var kameran är.

morfar har mobil!

jessika och moster.

siri fick en ateljé! jag och tom kom förbi och sa hej.

jag  blev bjuden på middag hos tom.
hehe på pendeln.
sånt kompisar gör.

fick äta frukost med sigge på gotland några gånger också. grymt!

hehe personalfest!

en tur på sjön. jag fick inte vara med för  flotten sjönk. kände mig som en strandsatt hund. tog lite bilder iaf.
kämpigt att ta sig i land

FEST!

från gotlandsbåten.

KANELBULLAR!

facebook.

klippte siri och sen åt och drack vi.

träffade t ex nisse på trädgården.

söndagshäng i sätra.

Kommentarer
Postat av: Moa Matilda Elizabeth

haha, "FEST!"-bilden såg ju sjukt festlig ut! en randig rygg = mycket festligt. haru jobbat på Gotland alltså?

Postat av: camilla

nej, men min kompis gjorde det hela sommaren så jag hälsade på två gånger. festen var grejt, men bilden är från innan den ens hade börjat. tråkigt.

2009-12-13 @ 17:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback