nya zeeland ska UT!!!!!!


hon kommer härifrån. kan hon bara dra tillbaka dit. ser ju asmysigt ut.

hahaha. alltså jag ORKAR inte med puckot vi måste dela lägenhet med. idag slängde hon ur sig att: "just det. vi måste stanna en natt till". alltså va? hon sa själv för en vecka sedan att dom skulle flytta ut idag. LOLZOOOR! kan hon bara fara åt helvete. varför måste hon sätta mig i en så obekväm sits. jag känner ju fyfan inte ens det där jävla grötfejset, men det är fortfarande dins kompis så jag måste behandla henne som det också (eller????). kunde hon inte frågat tidigare? iofs frågade hon inte ens idag vilket gjorde mig ännu mer obekväm. min familj kommer kl åtta imorgon bitti och jag vet att hon inte tänker gå upp då. en annan sak: hon kommer tillbaka i slutet av januari. plus: att hon röker inne på dins rum. så jävla osoft! alltså jag vill aldrig mer se henne! jag saknar swing. swing bodde här i lite mer än en vecka och hon var så GULLIG och snäll och perfekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback