känner mig som kissie


fin bild från någon japansk tidning från 1959 föreställande hur tekniken skulle se ut om 30 år.


kom precis hem från värsta julshoppingen på stan. fyfan. hursom.. hände en ganska så lol grej inne på uniqlo. dom flesta som handlar på uniqlo här är så vana vid att se västerlänningar så dom brukar inte titta så mycket (eftersom en tredjedel av butiken består av typ fransmän). samma sak med folk inne på starbucks osv vilket är soft för mig, men idag alltså. fiifaaaaaaaaan. en man som såg ut som vilken hipp sofofarsa som helst ställde sig en meter ifrån mig när jag stod och letade kläder och bara glodde sönder mig. det var så himla konstigt. han försökte inte ens låtsas att titta på kläder. han bara ställde sig mitt i gången med armarna i kors och tittade. trodde han väntade på sin tjej först, men såg sen att han var helt själv= FREAAAK!!! när jag skulle betala hörde jag ljudet från en mobilkamera och insåg att han stod och fotade mig!!!! när jag sedan gick upp för trappen såg jag att han forsatt följa mig med kameran. alltså JÄVLA SEPE!!! satte handen för ansiktet vilket fick honom att ta ner mobilen, men han lär väl fått sina bilder ändå. jag hade både mössa och halsduk som täckte nästan hela ansiktet så han lär väl inte fått någon bra bild ens. varför skulle han fota? *trött* jag blir så jävla sur. om jag kunde göra mig osynlig skulle jag hämtat något hårt och vasst och bara slagit sönder honom utan att tveka. på riktigt alltså.

Kommentarer
Postat av: annahita

MEN HERREGUD?!!! åh du borde frågat vad fan han höll på med!!! han kanske bara tyckte du var vacker, haha. men assåååå......


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback