hett hett hett!!!



försöker förklara för martin vad för slags hatt det är jag vill ha till min långa rock jag planerar att köpa. kunde inte minnas var jag sett hatten (om jag ens sett den?). det närmsta jag kunde komma på var på en ortodox jude (alltså för helvete. haha, men vad gör man inte in the name of fashion). kanske någon annan vet var det är för hatt.

måste dela med mig av en ganska lol grej som hänt mig kanske två gånger. och så nu även igår natt:
vaknar av att jag är kissig. ställer mig upp och tar ett hastigt kliv framåt (golvet är så jäla kallt när man inte har element). mitt ben viker sig och jag faller hårt i golvet. alltså jag minns inte ens att mitt ben vek sig, men det måste ha varit så för när jag reste mig upp så insåg jag att mitt ben sov. LOOL. det sticks inte eller något sånt obehagligt utan det är bara helt avdomnat. eftersom jag är så jävla trött märker jag aldrig något förrän jag ligger i en liten hög på det kalla golvet. tror jag slog i rätt hårt igår för min fotknöl är uppskrapad och svullen plus att martin blev helt livrädd och trodde jag dött (han är ganska svårväckt annars). blev såklart irri på martin när han hyperventilerandes skulle försöka lyfta upp mig och bad honom lägga ner. kände mig som en kärring som försökte förneka att hon är dödsjuk. alltså inge allvarligt detta. tycker det är lite skoj. känns som om jag varje gång utsätter mig själv för ett litet practical joke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback