€_€!



1.Jag har köpt nya skor. Likadana som Martin.
2.Hej hej
3.Har köpt en mössa som jag inte riktigt kan stå för, men den är varm och jag ser gullig ut.

Idag gick jag till en modellagentur. Dom tog mina mått (!!!) och sen fick jag spela in en liten presentation (!!!). Kände mig så obekväm, som en riktig nolla. Dom uppskattade att jag var halv. Sedan visade dom mig bilder på andra halvor, men beklagade sig över att vi var en ovanlig sort *€_€* Vill bara ha caash. Ge mig cassh!!!

Nu ska jag nattas av Martin och Michael Palin.


Kommentarer
Postat av: annahita

oh yeah, skaru casha på din fagra feja?! :D go girl!

Postat av: sofia

e de du på sista? :*) fy så fin

2009-12-05 @ 11:58:16
Postat av: cami

naw snuttisar!!!!

2009-12-05 @ 17:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback