klädhäst



Den här från room skulle va fint.

Kommentarer
Postat av: sofia

jag har satt upp en stång i taket, hittade på ikea, viserligegen där det är ganska lågt i tak. billigt och diskret. skitskönt att få upp grejerna och snyggt!

2009-04-13 @ 18:16:48
Postat av: cami

Hänger kläderna i takhöjd? Vad är det för stång? Måste vara aslång? Berätta mer!! <3

2009-04-13 @ 19:05:22
Postat av: S.

haha vilken entusiasm, alltså de är lägre i tak i ena enden av mitt rum och där har jag satt upp den alltså strax ovanför huvudhöjd. min pappa kapade av den jag tror det är en gardinstång, inte säker, vit. finns i meterlånga varianter. min e typ en meter. där hänger jag "eliten" resten ligger i lådor på plan och sen har jag krokar på väggen. inser att jag kanske borde rensa.. gör du sånt?

2009-04-13 @ 23:17:42
Postat av: camillis

Låter nice! Rensade ofta förut, men nu köper jag inte lika mycket kläder (tror jag) så jag försöker hålla fast i saker jag inte ens gillar. Jag vill också ha en sån där stång så man kan få hänga upp det man gillar mest liksom.

Postat av: sofia

ja de e nice :) jag rensar aldrig, har en liten tanke att de kommer ju faktiskt komma igen och då ere ju både ekonomiskt och miljövänligt att ha sparat... men de e jobbigt att ha allt liggandes också. knivigt.

men you go! åk och köp en stång och sen tar du ett foto och visar before and after, riktig blogg-style

2009-04-13 @ 23:35:27
Postat av: cami

ja jag tänker också på det där, men vi har inget vindsförråd så pappa kör allt till shugard och då känns det lite hej då forever. amen vafan det ska jag göra. lite hemmareportage.

2009-04-14 @ 08:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback