crazy pomelo



Idag var både bra och dålig. Mötte upp mamsi runt fyra och blev bjuden på sushi hos någon kinesfarbror på gamla brogatan. Sen blev det jobbigt för då skulle han helt plötsligt dra iväg och köpa läsk med mami som var den enda med körkort. Han pekar på kassan och skriker åt mig att jag måste sköta stället när han är borta. Efter att ha förklarat kassan för mig i sisådär 10 sek drar han. Kvar blir jag med en kock som inte kunde ett enda ord svenska vid min sida (tog mig fram med bebiskinesiska). Kul att Körberg satt där inne och åt sin Yakuniku och kunde minnas mig som den noob jag var.
Som tack fick jag den här fina pomelon och choklad.

Kommentarer
Postat av: john

Är du sjuk eller vad äre me ansiktet? Du ser ut som msn-smileyn som mår illa :/

vi kan väl höras i helgen, saknar dig!!

2008-11-20 @ 22:21:37
Postat av: c

veine vad som hände. kan va ljuset?

helst inte i hewlgen för då jobbar jag, men nästa vecka? saknar dig med men du vet awtt jawg alltid kan träffa dig no life SKOJAWAJAJAJ

2008-11-20 @ 23:22:34
Postat av: annahita

vad fan är en pomelo???



:O

Postat av: mango pudding

hot mango!

2008-12-12 @ 11:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback