Jiang-Li

Jag kom att tänka på min kusin. Han bodde här i tre år innan han slutligen blev utvisad. Det var synd för nu är han militär någonstans. Jag saknar honom.

Som min kusin ofta sa:
-Ä DOU BÖG ELLE?

Ärligt talat så sa han faktiskt aldrig så mycket mer. Det behövdes inte. Meningen sa rätt mycket om vad han ville. 

Minns mycket väl den affisch han satt upp på sin sovrumsdörr föreställande J-Lo med endast änglavingar som täckte hennes inoljade kropp. Han var en riktig tjejtjusare, men ibland gick det snett. Jag vill minnas den tjej han släpade hem från Mora. Hon var tävlingscyklist och hade sjukt stora lår. Mamma skrämde som tur var iväg henne. Mamma kan vara riktigt ryslig ibland.

Kommentarer
Postat av: aida

snäll red ut din rasbiologiska historia för mig nu. jag håller på att spricka av nyfikenhet.

Postat av: aida

din mamma är från kina och din pappa är svensk? hur träffades de egentligen? din mamma är förövrigt fruktansvärt vacker.

båda mina föräldrar är från iran. om man ska vara petig så kommer min mamma egentligen från turkiska azerbadjan och så har hon lite arabblod i sig någonstans rätt långt tillbaka. så jag är en oriental mix, liksom.

2006-02-20 @ 12:56:02
Postat av: hampstr

genial kusin

2006-02-20 @ 18:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback