mmm smutsvit



sminknews: har köpt ett mörkare läppstift att variera mitt röda med.

varför sånt sad fejs? missade solförmörkelsen :((( asso gick runt här hemma och ba: gu så ljust det är. HÄRLIGT! inte visste jag vad som pågick.

har också färgat håret tillbaka till min normala hårfärg? är lite osäker på vad den kan vara, men hoppas slippa en fullt synlig utväxt. även fast det kan va punk och ball etc. kanske är för ljust fortfarande. drömde att jag hade blekta fläckar i nacken. men det var bara en dröm. skönt. eller orkar inte se efter..men måste va de iaf...:///


Kommentarer
Postat av: hannaaaaa

oops, hort att det ar coolt med blekta flackar i nacken... kanske bara ar jag?

2011-01-07 @ 22:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback