hahaha, då borde ni åka dit jag kommer ifrån!

"Due to severe weather conditions, FIT will have a delayed opening at 11:30 a.m., when normal operations will resume. Faculty, staff, and students should report at 11:30.

Students and faculty who have classes that are scheduled to be in session at that time should report to those classes at 11:30.

Security and Buildings and Grounds personnel should report on a normal schedule. "



blir lite orolig. hör brandmännen skotta utanför brandstationen. tittar ut för att se vad för väder som hindrar mig från att åka till skolan och betala min late registration fee på 100 dollar (k u k). det är molnigt ute och ganska så slaskigt på vägarna. asso..hello? skicka ett mail som säger att jag får gå till skolan nu istället plz!

Kommentarer
Postat av: jessi

shiit vad dyrt ;o Ofta man måste betala så mycket bara för att man kommer sent? gosh.

2011-02-02 @ 20:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback