bedford



hej på er, nu sitter jag i lägenheten på south 2nd street här i williamsburg och ska strax gå och lägga mig. glider på grannens internet. segt som fan. hade min första lektion i drapering idag. mkt mkt nervöst. många knäppisar i min klass tror jag. professor sands som jag har är en helt fantastisk tant. mkt riv i den kvinnan. kommer lära mig massor.
flyttade från jed idag. det var trist. kommer sakna prinsessängen och hundarna (även fast guigui torrjuckade på alla möjliga föremål och kissade lite överallt). så trist att vara ensam. har nog inte varit såhär ensam dom senaste fem åren. men det är nyttigt! gick direkt efter att jag lämnat av väskorna och hälsade på elis kompisar som bor bara något kvarter ifrån mig. det var välbehövligt. känner mig lite mer hemma i detta kvarter nu. imorgon ska jag tillbaka till skolan och reda ut lite problems. ofc att man ska ha problems här alltså. pallar I N T E. jaja..vore nice att bli spoonad inatt, men sånt får man vara utan. ska försöka att inte tänka på spöken och sånt. d e lite läskigt här nu när jag tänker efter. ska inte tänka så mkt...aja, nu spårar det ur lite. hej så länge.

Kommentarer
Postat av: torald

puss!

2011-02-04 @ 14:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback